Spații de lucru mai inteligente
Iată cele mai bune soluții ale Kyocera privind crearea unui mediu de lucru hibrid care vă poate ghida în transformarea afacerii dvs.
Noua platformă de marcă reflectă angajamentul Kyocera Document Solutions de a evolua continuu într-o organizație mai unificată și orientată spre client. Acesta reflectă obiectivul nostru de a juca un rol vital în a ne ajuta clienții să concureze în economia digitală.
Și exprimă devotamentul crescând al organizației de a ne ajuta clienții să gestioneze un volum imens de informații despre documente, găsind informații și câștigând agilitate, pentru a-și optimiza operațiunile comerciale.
Ideea de bază din spatele noii identități a mărcii Kyocera Document Solutions este „Puneți la cunoștință lucrurile”. Noul concept de marcă exprimă prioritatea noastră în unificarea resurselor noastre globale în talent și tehnologie pentru a integra soluții hardware, software și servicii pentru a ne ajuta clienții să își maximizeze potențialul de afaceri.
Așa cum a făcut-o de la înființare, Kyocera plasează oamenii în centrul valorilor și obiectivelor sale. Un set cuprinzător de instrumente de comunicare, inclusiv o nouă paletă de culori îndrăzneață, icoane grafice unice și gesturi vizuale într-un stil scris de mână au fost create pentru a capta atât resursele umane, cât și resursele tehnologice care se reunesc pentru a oferi excelență în proiectarea soluțiilor totale de documente. < / p>
Fiecare activ al noii identități vizuale joacă un rol important pentru brand și utilizarea lor în mod corect garantează consistența și unitatea pentru o experiență îmbunătățită a utilizatorului la scară globală.
Grila tiparului de bază este o componentă cheie a identității Kyocera Document Solutions, care apare pe toate suporturile tipărite și digitale. Acest activ vizual reprezintă omniprezența informațiilor captate și gestionate de Kyocera Document Solutions. Toate celelalte active sunt concepute pentru a se integra perfect cu modelul de bază.