prin distribuitorul oficial în Moldova

Spații de lucru mai inteligente


O nouă eră de lucru. Un nou loc de muncă pe măsură.

Image
Pe măsură ce forța de muncă hibridă continuă să apară și să crească, organizațiile stabilesc modalități mai inteligente de lucru care permit angajaților să fie productivi în orice moment și în orice loc. Folosind expertiza și tehnologia potrivite, aceste spații de lucru hibride oferă organizațiilor rezistența și scalabilitatea de care au nevoie pentru a prospera într-o lume în schimbare rapidă.

Începeți transformarea într-un spațiu de lucru hibrid

Cu multe organizații care includ acum o combinație de lucrători la fața locului și lucrători la distanță, soluțiile hibride de spații de lucru au evoluat pentru a satisface o forță de muncă care poate lucra oricând și în orice loc. Beneficiile pentru companiile care implementează strategii de lucru pe termen lung hibrid includ:
  • Împuternicirea forței de muncă pentru a fi mai agili și mai receptivi la schimbările de afaceri
  • Rezistență sporită la evenimentele economice globale și la un mediu de afaceri în schimbare rapidă
  • Abilitatea de a scala operațiunile în sus sau în jos rapid și ușor
  • Un echilibru mai bun între viața profesională și satisfacția profesională a angajaților
O strategie eficientă de spațiu de lucru hibrid trebuie să identifice tehnologia necesară pentru a încuraja productivitatea pe termen lung, conectivitatea și securitatea în mediul de lucru. Fără aceasta, riscurile unei forțe de muncă descentralizate sunt ridicate, inclusiv încălcări ale securității cibernetice, agilitate slabă a afacerii într-o lume în schimbare și satisfacție scăzută a angajaților.

Implementarea unei strategii eficiente pentru spațiul de lucru hibrid

O strategie eficientă pentru spațiul de lucru hibrid include trei etape: Echipați-vă echipa, conectați-vă oamenii și optimizați-vă procesele.
În primul rând, trebuie să vă echipați echipa cu hardware-ul și infrastructura de care au nevoie pentru a lucra din orice locație. Aceasta include articole precum laptopuri și imprimante, precum și alte instrumente care permit angajaților să fie mobili și agili.
Etapa următoare este să vă conectați oamenii cu software-ul potrivit pentru a permite o colaborare eficientă. Instrumentele de gestionare a documentelor și de comunicare sunt esențiale pentru această etapă.
În cele din urmă, trebuie să vă optimizați procesele pentru a utiliza noile tehnologii și servicii la potențialul lor maxim. Optimizarea permite forței de muncă să funcționeze fără probleme și eficient prin instruirea personalului, eficientizarea proceselor și automatizarea sarcinilor.
În fiecare dintre aceste faze, furnizorii de servicii TIC pot oferi asistență și expertiză în stabilirea unui mediu eficient care să includă instrumentele potrivite pentru a asigura o spațiu de lucru hibrid sigur și productiv.

Optimizați-vă procesele


Optimizarea spațiului dvs. de lucru hibrid vă va asigura că nu pierdeți ocazia de a îmbunătăți eficiența și de a construi rezistența.

Vrei să știi cum te poate ajuta Kyocera?

Echipa noastră de experți este aici pentru a vă ghida în procesul de creare a unui birou hibrid.

© 2024 Kyocera Moldova. All Rights Reserved.